DONATE

Khamis, 18 September 2008

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Apa khabar sahabat-sahabat sekalian? maafkan diri saya kerana sejak dua menjak ini kesihatan saya kurang stabil..
mungkin ini dugaan yang Allah takdirkan pada diri saya yang lemah ini supaya saya lebih tabah menghadapi dugaanNYA..
sudah lama saya tidak menulis artikel berkenaan tentang fiqh semasa..di samping masa yang makin sempit disibukkan dengan banyak program kerja berkenaan alam sekitar, saya benar-benar tidak berkesempatan untuk menyediakan artikel untuk tatapan kita bersama..

Untuk pengetahuan sahabat-sahabat yang dirahmati Allah, sejak dua menjak ni saya asyik kena elergic je.. saya tidak tahu sama ada ia berpunca daripada pemakanan saya atau ia berpunca daripada air yang kotor.. namun begitu, ia adalah takdir Allah jua. pasti ada hikmah nya sakit ini.. nak makan pun berpantang hehe.. Allah dah tarik dah nikmat makan makanan laut. namun itulah lumrah hidup, kejap sihat dan ada kala nk mai sakit, sakit la jg hehe..

Doakanlah kesejahteraan saya di dunia dan di akhirat. saya mendoakan kalian sihat walafiat bersama keluarga tercinta.. dah nk raya dah pasni.. bulan Ramadhan makin hampir ingin meninggalkan kita.. saya menyeru diri saya dan sahabat-sahabat agat tingkatkan amalan ibadah kepada Allah SWT agar kita menjadi hamba yang bersyukur.. amin.. Apa yang baik datangnya daripada Allah.. jika ada salah silap, maafkan saya.. maaf zahir dan batin.. Selamat berpuasa dan Selamat berhari Raya.. Sekian, Wassalam

Tiada ulasan: